Rubrika: Produkty

Business continuity plan v praxi

Business continuity plan, neboli plán, jak překonat krizové situace, by měl být nedílnou součástí každého podniku. Praxe však taková není. V podstatě jde o dokument, který mapuje možná rizika, kterým je firma vystavena a popisuje situaci, jak při takové krizi postupovat. Cílem je zajistit, aby krizová situace měla co nejmenší dopad na to nejcennější, co každá firma […]

Proč platit víc

Jak je vlastně možné, že řetězce nabízejí své oblečení tak levně? Jde o souhrn několika věcí: materiál, výroba, prostory, zaměstnanci. Většina výrobců balancuje na oné tenké hraně, kdy tričko nebo kalhoty ještě drží pohromadě, ale být látka ještě trochu tenčí, už by se daná věc pravděpodobně rozpadla. Šije se ve velkém, což cenu tlačí dolů. […]

Hypotéka bez příjmu jako naděje získání peněz

V dnešní době není skoro možné mít nemovitost bez toho, abyste si na ní nemuseli vzít hypotéku či jiný druh úvěru. Ale ani získání hypotéky není tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát. Na trhu je spousta možností financování bydlení či jiných záležitostí, které nabízejí finanční společnosti. Jednomu by z toho šla […]

Průzkum trhu pro sběr dat vhodných k analýze

Tak toto provádět je snad nejnevděčnější práce, jakou můžete dostat. K tomuto tvrzení existuje hned několik důvodů: –          Zaměstnavatel chce data. Chce jich mít hodně, v co nejkratším čase a co nejreprezentativnější. –          Zákazník nechce odpovídat. Protože se mu nechce, nemá čas, považuje to za zdržování a taky ho jenom otravujete. –          Hromadí se data ke zpracování. […]